Учените от изследователския център на Eucerin изследваха действието на хиалуронова киселина и създадоха нов високотехнологичен продукт – Eucerin® Hyaluron Filler. Растителният екстракт, получен от соеви кълнове, се характеризира с високо съдържание на биоактивния гликозид сапонин.

“Екстрактът, който ние ползваме, стимулира синтеза на хиалуроновата киселина много по-ефективно от други съставки, дори в клетките на най-долните слоеве на кожата.” – казва д-р Щефан Галиант. Тридесет и седем годишният химик и неговият екип демонстрираха 256-процентно увеличение на естественото производство на хиалуронова киселина в кожата при сравнение с нетретирани кожни клетки. И дневният и нощният крем съдържат чиста хиалуронова киселина като вторична активна съставка за незабавно подхранване на най-горният слой на кожата и изглаждането на дълбоките бръчки.

[adrotate banner=“7″]

 

Всяка година Beiersdorf тества до 500 различни активни съставки

Д-р Щефан Галиант и колегите му са отделили пет години за разработването на специалната формула на Eucerin® Hyaluron Filler. Учените в изследователският център на Beiersdorf AG тестват между 400 и 500 различни субстанции всяка година, но само най-доброто преминава строгия процес на селекция. Д-р Галиант разказва: “Сапонините, които най-накрая избрахме за Hyaluron Filler, надделяха над всички соеви екстракти и други съставки против стареене, които са минали през лабораториите ни.“

Резултатите от изследванията надминаха всякакви очакания

Един от най-важните параметри за тестване “на живо” ефективността на продуктите против стареене е измерването на намаляването на бръчките. В тест-центъра на Beiersdorf AG учените използват системата PRIMOS, която посредством дигитален микроогледален проектор прожектира успоредни линии върху повърхността на кожата, а специална камера ги заснема. “Кожната структура отклонява тези успоредни линии, като по този начин пресъздава бръчките в триизмерен вид,” казва Анет Бюргер, отговорник за разработката на продукта и тестовете за ефективност. “Ако дълбочината на бръчките намалее, докато се използва продукта, прожектираните линии отново ще станат по-прави,” продължава 35-годишната фармацевтка Анет Бюргер. В случая с Eucerin® Hyaluron Filler резултатите от двумесечните тестове надхвърлят всички очаквания, тъй като се наблюдава значително намаляване дори и на по-дълбоките бръчки.

Клинични и дерматологични изследвания потвърждават ефективността на новия продукт

Разработването на Eucerin® Hyaluron Filler е подпомогнато от странични клинични и дерматологични изследвания. “Потребителите познават Eucerin като висококачествена марка за медицински и козметични продукти за грижа за кожата. Ние трябва да доказваме репутацията си отново и отново,” казва Сузане Дюр, мениджър на отдел международен маркетинг за продуктите за лице на Eucerin.

Д-р Марион Моерс-Карпи извършва изследвания за съвместимост и ефективност на новите продукти в института си “hautok” в Мюнхен. “Постигнахме невероятно добри резултати при тестовете. Всички изследвани симптоми се подобриха значително,” разказва дерматоложката, която освен другите си услуги предлага и инжекции с хиалуронова киселина за лечение на бръчки. “Един крем определено не може да бъде толкова ефективен при изглаждането на бръчки колкото инжекцията, но за много жени инжекцията е прекалено крайна мярка. За тях Hyaluron Filler от Eucerin е една много добра алтернатива” добавя д-р Моерс-Карпи.

Защита от UV радиация

Новият Eucerin Hyaluron Filler ефективно защитава кожата от преждевремено стареене, което се предизвиква от UV лъчите. Както е известно, използването на неподходящи продукти без слънцезащита, водят до появата на бръчки. Дългите UVA лъчи проникват дълбоко в съединителната тъкан, където увреждат колагеновите и еластинови влакна. Със слънцезащитен фактор 15 и високоефективната си защита срещу UVA лъчите Eucerin Hyaluron Filler® дневен крем ефективно се бори срещу появата на бръчки, предизвикани от UV лъчите.

Най-модерният център за кожни изследвания в Германия

Марката за медицинска козметика Eucerin е регистрирала световни продажби от 227 милиона евро през 2005, което я прави най-бързо разрастващата се марка на Beiersdorf AG – немска корпорация, базирана в Хамбург, където се намира най-големият и най-модерен център за изследване на кожата. Работейки заедно с най-известните университети и институти, 650-те учени от различни страни извършват множество дерматологични изследвания и разработват нови продукти. Тяхната работа създава база за важни иновации. Повече от 100 години опит в създаването на медицински и козметични продукти дава на марката Eucerin несравнимо предимство.